Інформаційні системи для корпоративного та державного управління
Замовник: Національний банк України
Роки реалізації: 2021 - 2022
Галузі: Банки та фінанси

Комплексна інформаційна система Національного банку України Держаний реєстр фінансових установ передбачає наявність двох складових – зовнішньої підсистеми, призначеної для зовнішніх користувачів, та внутрішньої підсистеми, призначеної для спеціалістів НБУ.

Автоматизує процеси ведення Держаного реєстру фінансових установ, а саме:

  • Зовнішня підсистема – відкрита частина:
    • перегляд відкритої інформації Державного реєстру фінансових установ;
    • первинна подача реєстраційної картки установи для реєстрації в Державному реєстрі фінансових установ;
  • Зовнішня підсистема – особистий кабінет установи:
    • автентифікація користувача для входу в особистий кабінет;
    • перегляд реєстраційних карток установи;
    • перегляд відокремлених підрозділів установи (за наявності);
    • заповнення та відправка в НБУ реєстраційної картки зі змінами даних установи;
    • заповнення та відправка в НБУ реєстраційної картки зі змін даних відокремленого підрозділу;
    • друк реєстраційної картки установи;
    • друк реєстраційної відокремленого підрозділу;
  • Внутрішня частина:
    • облік та опрацювання даних в Державному реєстрі фінансових установ:
      • пошук та перегляд даних в Державному реєстрі фінансових установ;
      • відхилення в реєстрації реєстраційної картки установи, поданої установою, на доопрацювання;
      • реєстрація реєстраційної картки установи, поданої установою;
      • реєстрація свідоцтва фінансової установи;
    • облік та опрацювання даних реєстру відокремлених підрозділів:
      • пошук та перегляд даних в реєстрі відокремлених підрозділів;
      • відхилення в реєстрації реєстраційної картки відокремленого підрозділу, поданої установою, на доопрацювання;
      • реєстрація реєстраційної картки відокремленого підрозділу, поданої установою;
    • ведення реєстру ліцензій фінансових установ (пошук, перегляд, доповнення, редагування, видалення, видача дубліката, друк);
    • ведення реєстру перевірок установ (пошук, перегляд, доповнення, редагування, видалення);
    • функції адміністрування:
      • ведення користувачів та визначення прав доступу;
      • аудит дій користувачів;
      • ведення довідників та класифікаторів.

https://bank.gov.ua/ua/supervision/split/registers-lists

https://kis.bank.gov.ua/

Рішення та продукти: