По декількох працівниках необхідно подати уточнюючі дані (виправити помилки) в таблицях 5 та 6 додатка 4 за попередні періоди. Чи потрібно подавати в такому випадку пакети звітності по кожному працівнику окремо?
Механізм виправлення помилок визначено розділом V Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .
У разі виявлення страхувальником самостійно недостовірних відомостей, які подані після закінчення звітного періоду та/або накопичені в електронних базах даних персоніфікованого обліку, страхувальник подає до відповідного територіального органу доходів і зборів необхідні скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних відомостей про застраховану особу та одночасно початкові документи із зазначеними вірними відомостями на одну застраховану особу разом з пояснювальною запискою щодо зміни відомостей.
Є декілька особливостей для такого виду звіту, як «скасовуючий»:
по-перше: скасувати можливо тільки ті відомості, які вже внесено в реєстр застрахованих осіб;
по-друге: подання звіту з позначкою «скасовуюча» передбачено лише для певних таблиць додатку 4, а саме - 5, 6 та 7;
по-третє: «скасовуючі» звіти на «скасовуючі» не подаються. Скасувати можна лише дані основного звіту.
Самостійно скасувати страхувальник може відомості щодо:
- прізвища, ім’я та по батькові застрахованої особи;
- громадянства;
- даних за якими ідентифікується застрахована особа (РНОКПП, паспортні дані та інше);
- код категорії застрахованої особи;
- код підстави для обчислення стажу окремим категоріям застрахованих осіб (спеціальний стаж);
- інші відомості, які містяться у 5, 6 та 7 таблицях, крім сум заробітної плати (доходу) та сум нарахованого єдиного внеску, які відображаються у таблиці 6 додатку 4.
І основний момент, на який необхідно звернути увагу.
У таблиці 6 додатка 4 «скасовуючого» звіту має бути не більше одного рядка і в таблиці з типом форми «скасовуюча» і в таблиці з типом форми «початкова».
При формуванні «скасовуючого» звіту для таблиць 5 та 7 додатка 4 такої умови немає, оскільки в них не міститься інформації про суми.
Таким чином, при формуванні «скасовуючого» звіту по таблиці 6 в пакеті має бути:
ярлик + таблиця 6 з типом форми «скасовуюча» + таблиця 6 з типом форми «початкова» на одну застраховану особу, і не більше одного рядка в таблиці. За необхідності скасування більше ніж одного рядка таблиці 6 по одній застрахованій особі формується необхідна кількість окремих пакетів із вищезазначеним вмістом.
При формуванні «скасовуючого» звіту по таблицях 5 та 7 в пакеті має бути:
ярлик + відповідна таблиця з типом форми «скасовуюча» + відповідна таблиця з типом форми «початкова» без обмеження кількості рядків в таблицях та кількості застрахованих осіб. Під одним ярликом можуть бути сформовані і таблиця 5, і таблиця 7.